Ny glittrande satsning med Bianca Ingrosso
Hösten 2018 lanserades CAIA Cosmetics och utvecklingen för makeup-bolaget har sedan dess varit minst sagt fantastisk. Nu har Bianca Ingrosso, Mikael Snabb och Jesper Matsch på CAIA lanserat ett nytt bolag. Det handlar om ANI Who eller kort och gott ANI.
Denna gång har CAIA-gänget med sig entreprenören Lovisa Worge som tillsammans med Bianca Ingrosso är initiativtagare till det nya bolaget. Tom Hope-grundaren Tomaj Sangchi axlar rollen som VD i Ani Who.
I e-handeln Ani Jewels säljs bolagets egna smycken – ringar, armband, halsband och örhängen. Torsdag 5 maj lanserades siten och intresset var skyhögt från start. 08.00 gick siten live i Sverige, Norge, Finland, Tyskland och med en engelsspråkig com-site. Från detta klockslag började beställningarna skickas in i Askås e-handelssystem i en snabb och stadig takt.
– Askås har levererat över våra redan högt ställda förväntningar. De har jobbat dedikerat och effektivt för att säkerställa en lyckad lansering. Den tekniska plattformen är väldigt stabil och laddningstiderna imponerar, säger Tomaj Sangchi.
OBS. En längre intervju med Tomaj Sangchi hittar du här.
"Det är alltid spännande att jobba med den här typen av projekt där vi vet att det kommer drivas jättemycket trafik till siten, det ställer höga krav på oss som leverantör. Vi är många på Askås som har jobbat hårt och i högt tempo på slutet för att säkra en bra lansering. Det ska bli kul att följa deras resa och vi önskar lycka till."
Marlene Nilsson, projektledare Askås
ANI Jewels använder
Nå smidigt ut i hela världen. Förberedd för alla världens språk.
Skapa enkelt ditt innehåll med kraftfull och flexibel drag and drop-funktion.
Kassasystem - POS
Betalningar - PSP