Trygghet med Askås
Service Level Agreement
För extra trygghet och stabilitet kan du teckna ett SLA-avtal med Askås. Detta ger dig tillgång till en jourhavande supporttekniker 24 timmar om dygnet.
Askås erbjuder alla e-handelskunder tillgång till en effektiv och kunnig supportavdelning via mail och telefon under kontorstid. Om du känner att du vill ha en utökad möjlighet till teknisk support går även detta att lösa.
SLA, Service Level Agreement, innebär att du i akuta situationer kan ta kontakt med och få hjälp av vår jourhavande tekniker 24 timmar om dygnet. SLA innebär trygghet under heta säljperioder.
Driver du en e-handel som drar mycket trafik under exempelvis Black Friday eller andra viktiga säljperioder kan SLA rädda dig när oförutsedda händelser inträffar.
Fördelar med Service Level Agreement
Teknisk support utanför kontorstid avseende fel orsakade av Askås.
Support och felavhjälpning utanför kontorstid avseende andra ärenden mot debitering.
Dygnet-runt-jour via epost och telefon.